TeCOMM Bucuresti prezinta 3 provocari ale unui magazin online la inceput de drum

30

Aprilie 2015 scris de Georgiana Tanase in Noutati, Parteneri

Mai sunt 8 zile pana la Conferinta de comert electronic TeCOMM Bucuresti (7-8 Mai, Crowne Plaza), in cadrul careia proprietarii magazinelor online vor primi solutii cu aplicabilitate imediata pentru business-ul lor.

1.      Serviciile operationale necesare unui magazin online. 

Daca in prezent, comertul online din total retail este 2,5%, parerea mea este ca «e-commerce-ul» nu se va opri din crestere pana spre 50%. Acest lucru inseamna ca vom avea 10 ani de crestere certa pentru comerţul online, orice se va intampla cu economia romaneasca- declara  Bog­dan Colce­riu, CEO si unul dintre fondatorii Frisbo.

Bogdan Colceriu va vorbi in cadrul TeCOMM despre “Cum modifica solutiile logistice eCommerce-ulsi va dezvolta conceptul de e-fulfillment, serviciul prin care un operator preia tot procesul de onorare a comenzilor in numele unui magazin online, de la depozitare, la preluare de comenzi, impachetare si livrare sau chiar gestionare website, bazandu-se pe sisteme cloud de gestiune, raportare si urmarire a comenzilor.

2.      Protectia marcii pe Internet.  

Orice antreprenor cunoaste cat de greu se cladeste si ce importanta are un brand – o marca recunoscuta pe piata, dar si investitii de timp, energie si bani pentru publicitate, promovare, etc. Marca joaca un rol important in strategia de marketing si contribuie la consolidarea imaginii si a reputatiei. Claudia Jelea, trademark expert – IP Boutique va vorbi in cadrul conferintei TeCOMM Bucuresti despre “Provocarile marcilor comerciale in comertul online”, prezentand cateva probleme juridice cu care se pot confrunta cei care profeseaza in lumea eCommerce cum ar fi: protectia brandului, marci de nume de domenii, folosirea marcilor ca si cuvinte cheie in publicitate si produse contrafacute.

3.      Alegerea serviciilor de optimizare corecte.

Motoarele de cautare sunt sursa cea mai utilizata din care ne informam. Atunci cand se initiaza un proces de SEO pentru un business trebuie tinut cont de cateva elemente importante, astfel incat rezultatele acestui proces sa fie in avantajul afacerii. Daniel Ene – CMO si Marian Malahin – CEO Agile Media, vor sustine un workshop despre “Cum alegi servicii de optimizare?”.

TeCOMM Bucuresti va avea loc in perioada 7-8 mai la Hotel Crowne Plaza.

Structura evenimentului:

  • Ziua 1 – 7 mai:  Conferinta de Ecommerce – vor fi prezentari si dezbateri cu noutati, provocari si recomandari din domeniu.
  • Ziua 2 – 8 mai: Workshop-uri si MarkDay: 12 workshopuri in 2 sali paralele pentru cei interesati de SEO, optimization, CRO, analytics, conversii, logistica si trademark si alte 6 workshopuri dedicate specialistilor  in marketing digital in cadrul MarkDay.

Trafic.ro sustine evenimentul TeCOMM, in calitate de Communication Partner, alaturi de Okazii.ro, furnizorul de servicii profesionale de hosting VPS Gazduire.ro si alti parteneri de renume. Cumpara acum un bilet “All events” la TeCOMM si activeaza codul TeCTrafic11 pentru a primi in plus o invitatie gratuita!

Evenimentul face parte din portofoliul Libero Events, o agentie de evenimente in domenii precum: turism, home&deco, comert online, medical si antreprenoriat. Portofoliu Libero Events contine si conferintele: The Woman, HR Summit, Tecomm, MarkDay, Software Arcitecture Day, workshopuri, seminarii, dar si targuri si expozitii precum Touristica.

Sus

3 comentarii despre 'TeCOMM Bucuresti prezinta 3 provocari ale unui magazin online la inceput de drum':

  1. Cicu Alex Fabian
    17 Iulie 2015 @ 11:17 pm

    M-au ajutat foarte mult aceste informatii, va multumesc!

  2. Postelnicu Dan
    29 Iulie 2015 @ 9:05 am

    Multumesc de ajutor. Exact ce cautam.

  3. Pistruiatul
    18 August 2015 @ 3:04 pm

    Informatii bune pentru cei care sunt la inceput de drum. Si pe mine m-au ajutat la timpul respectiv.

Adauga comentariu despre
TeCOMM Bucuresti prezinta 3 provocari ale unui magazin online la inceput de drum

»
»
»

Tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>