Castigatorii anului in E-Commerce, desemnati la GPeC 2013

7

Noiembrie 2013 scris de Corina P. in Comunitate, Evenimente

Cei mai importanti jucatori din comertul electronic romanesc au fost premiati la GPeC. Trofeele au fost acordate celor mai bune magazine online din cele 120 inscrise in competitie, in urma unui proces de evaluare complex, derulat pe o perioada de 6 luni si realizat de 20 de specialisti.

De asemenea, au fost decernate premii pentru banci (pe baza statisticilor RomCard), dar si companiilor direct implicate in industria de e-commerce pentru merite deosebite, initiativa, performanta si incurajarea si dezvoltarea pietei.

Premiile magazinelor online inscrise la GPeC 2013 in functie de grupa de concurs (cele mai importante premii ale competitiei):

Covera.ro – Cel mai bun start-up in E-Commerce 2013

WatchShop.ro – Cel mai bun magazin online din grupa Experienced 2013

Paravion.ro – Comerciantul Anului in E-Commerce 2013

Premiile magazinelor online inscrise la GPeC 2013 in functie de votul juriului, pe categoriile de produse/servicii comercializate:

Categoria “Articole Sportive, Timp Liber & Divertisment”: SportAddict.ro

Categoria “Auto, Moto & Utilaje”: AutoWebShop.ro & CauciucuriDirect.ro

Categoria “Pet Shop”: Animax.ro

Categoria “Servicii”: OttoBroker.ro & MyTicket.ro

Categoria “Birotica si Papetarie”: Gutuie.ro

Categoria “Casa si Gradina”: Covera.ro

Categoria “Bebelusi, Copii, Jucarii”: Noriel.ro

Categoria “Cadouri si Bijuterii”: WatchShop.ro

Categoria “Florarii Online”: Floria.ro

Categoria “Health & Beauty”: Cupio.ro

Categoria “IT&C, Electronice si Electrocasnice”: F64.ro

Categoria “Online Travel”: Paravion.ro

Categoria “Fashion”: OtterShop.ro & TinaR.ro

Premiile GPeC 2013 – distinctii acordate de GPeC pentru performanta, initiativa, inovatie, educarea si dezvoltarea pietei:

ShopMania.ro – Cel mai bun comparator de preturi

F64.ro – Magazinul online cu cea mai buna prezenta in social media (premiu oferit in functie de statisticile ZeList Monitor, luand in calcul exclusiv magazinele inscrise la GPeC 2013)

Carrefour Romania & METRO Romania – Incurajarea si dezvoltarea pietei romanesti de comert electronic (mari retaileri offline cu prezenta in online)

RCA-Ieftin.ro – Campania “Reduceri Below The Line” – concept original al unei campanii de promovare pentru un site de e-commerce

FloriDeLux.ro – Performanta in E-Commerce si expansiune la nivel Global prin parteneriatul cu 1800-flowers.com

Premiile bancilor, decernate pe baza statisticilor RomCard

Banca Transilvania – Cei mai multi comercianti inrolati de o banca in 3D Secure (370 comercianti activi in octombrie 2013)

Banca Transilvania – Cea mai buna evolutie a unei banci 3D Secure in ultimele 12 luni (149.903 tranzactii inregistrate in luna septembrie 2013 vs. 24.020 tranzactii in septembrie 2012)

BRD-GSG – Cel mai mare volum procesat / Banca Anului in E-Commerce 2013 (2.472.100 tranzactii realizate in perioada octombrie 2012 – septembrie 2013 inclusiv)

GPeC 2013 – un adevarat show de E-Commerce

“In 2013, GPeC a inregistrat inca o performanta: peste 600 de oameni direct implicati in piata de comert electronic ne-au calcat pragul de-a lungul zilei si am avut o prezenta constanta in sala de aproape 400 de participanti. Le multumim tuturor pentru gradul mare de interes si ii felicitam pe castigatori – merita, cu adevarat, laudele noastre. Deloc in ultimul rand, vreau sa multumesc echipei extraordinare din spatele GPeC si partenerilor care ne sustin an de an, facand din Gala Premiilor eCommerce Cel mai Important Eveniment de Comert Electronic din Romania”. spune Andrei Radu, Founder & CEO GpeC.

.........
Tag-uri » » 

Sus

1 comentariu despre 'Castigatorii anului in E-Commerce, desemnati la GPeC 2013':

  1. Atlasms
    8 Noiembrie 2013 @ 1:31 pm

    Util si interasant articolul. Unele locuri inatai au fost suprizantoare.

Adauga comentariu despre
Castigatorii anului in E-Commerce, desemnati la GPeC 2013

»
»
»

Tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>