Cum iti alegi domeniul web

11

Septembrie 2013 scris de Admin in Bursa de domenii, Comunitate

Te gandesti sa incepi o afacere online si cu siguranta te-ai intrebat ce fel de domeniu web este potrivit pentru site-ul tau.

Inainte de a face o achizitie trebuie sa ai in vedere cateva aspecte pe baza carora sa poti face o alegere cat mai buna. Sa te opresti asupra unui nume generic care sa contina cuvinte cheie sau sa folosesti un nume pe care il poti transforma usor intr-un brand? Iata care sunt cele mai importante avantaje in cele doua categorii:

Domeniile generice:

Domeniile generice sunt descriptive, nu se asociaza cu o entitate de business cunoscuta, contin cuvinte cheie pe care utilizatorii le folosesc in cautari pentru a gasi anumite produse si servicii.

- Pot fi foarte utile atunci cand doresti sa construiesti un landing page pe care sa atragi trafic, pe baza anumitor cuvinte cheie. Alegand un domeniu care include cuvinte cheie, poti obtine trafic pe care sa-l poti directiona ulterior catre site-ul principal.

- Daca esti interesat sa castigi bani din marketingul afiliat, poti alege domenii generice deoarece cuvintele cheie in numele domeniului sunt importante in procesul de optimizare. Poti astfel sa atragi trafic pe site-ul tau pe care sa-l directionezi apoi catre site-urile din cadrul programului de afiliere.

- Un alt exemplu poate fi crearea unui site de specialitate. In cazul in care esti expert intr-o anumita arie de activitate si vrei sa te pozitionezi ca atare, poti folosi un domeniu generic, care sa includa cuvintele cheie specifice.

Cauta domenii care contin cuvinte cheie in Bursa de domenii si fa chiar acum oferte. Daca esti detinatorul unui astfel de domeniu pe care insa nu il folosesti, valorifica-l! Inscrie-l chiar acum si promoveaza-l eficient prin metodele pe care Bursa de domenii ti le pune la dispozitie.

Domenii cu potential de a deveni branduri:

Sunt numele de care te vei folosi pentru a construi identitatea brandului tau. Numele domeniului va fi prezent atat pe site, cat si pe alte materiale de business: carti de vizite, foi cu antet, comunicate etc. Oamenii il vor recunoaste si vor asocia marca ta cu el.

- Un astfel de domeniu este de obicei scurt, usor de retinut, are mai putine sanse sa fie etichetat ca “’spam”.

- Ofera un plus de profesionalism site-ului tau si te ajuta sa creezi un brand coerent, in care oamenii sa aiba incredere.

In procesul de cautare a unui domeniu, sunt intotdeauna de evitat numele care apartin unor branduri deja existente pe piata, pentru ca exista riscul de a nu putea pastra si folosi aceste domenii.

Procesul de alegere a unui nume este unul amplu. Se poate incepe prin alcatuirea unei liste initiale din care sa selectezi cele mai bune variante.

Verifica apoi disponibilitatea acestor domenii, iar un loc bun din care sa incepi este chiar Bursa de domenii. Aici gasesti domenii interesate, cu ajutorul carora iti poti crea si dezvolta marci de succes. Vezi anunturile disponibile acum si alege variantele care te interseaza.

.........
Tag-uri »

Sus

1 comentariu despre 'Cum iti alegi domeniul web':

  1. antonio razvan pascaru
    12 Septembrie 2013 @ 1:07 pm

    Ar mai fi un lucru foarte important de mentionat. Cei mai multi, aleg bine domeniul, il promoveaza dar omit sa-l inscrie ca brand la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci. Apoi, apar stari conflictuale ce atrag daramarea unui brand care ar fi putut deveni de success.
    Dupa ce pasul unu a fost facut(alegerea domeniiului), nu utati de inscrierea in acest oficiu.

Adauga comentariu despre
Cum iti alegi domeniul web

»
»
»

Tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>