FivePlus Solutions: “Calitate inseamna sa faci totul perfect, cand nimeni nu te supravegheaza“

10

Octombrie 2012 scris de Admin in Comunitate, Ulise.ro

FivePlus Solutions - o echipa de specialisti cu peste 15 ani de experienta pe piata – si-a propus sa devina o companie de referinta in zona implementarii solutiilor IT profesionale, sa furnizeze solutii specializate si inovatoare, adoptand politici de dezvoltare orientate catre necesitatile de business ale clientilor si partenerilor. Aflam mai multe despre echipa si modul de lucru de la Alin Nita, director general FivePlus Solutions.

Nume: FivePlus Solutions SRL
Domenii de activitate: dezvoltare software, web design, aplicatii web, optimizare site SEO, promovare online
Numar angajati: 15
Cifra de afaceri pentru 2011: 460.000 USD
Lucreaza pentru proiecte din: Romania.
Site: www.optimizareplus.ro   www.fiveplus.ro
Contact: Str. Popa Savu nr. 44, Sector 1, Bucuresti , telefon: +40 31-805.42.55, e-mail: office@fiveplus.ro

trafic.ro: Care ar fi, pe scurt, cele mai importante momente din evolutia companiei?
AN: Am plecat la drum cu 5 (Five) piese importante, specialisti in domeniu si am adaugat continuu valoare (Plus) prin angajatii care ni s-au alaturat, proiectele pe care le-am abordat, cunostintele dobandite, partenerii pe care i-am cunoscut si au avut incredere in noi, deci FivePlus.

Nasterea solutiei DocPlus pentru automatizarea proceselor de business putem spune ca a fost o etapa importanta din viata companiei, abordarea unor proiecte de eLearning si aplicatii software web mai complexe ne-a plasat pe o anumita directie, intrarea acum cativa ani pe piata de promovare online si jucator in zona de realizare site-uri creioneaza situatia actuala din perspectiva directiilor pe care le abordam. Important este ca exista un roadmap pe termen mediu motivant si promitator, astfel incat sa simtim ca facem parte din plin din aceasta evolutie.

trafic.ro: Cum arata acum echipa? In ce formula ati inceput si cum a evoluat in timp?
AN: Competentele de baza ale echipei sunt orientate catre automatizarea proceselor de business, catre instrumente care vizeza cresterea afacerii clientului, fie ca vorbim de aplicatii software simple sau complexe, servicii, consultanta si tot ce implica zona de IT.  Baza echipei s-a format acum 6 ani pe o structura de specialisti cu experienta in domeniul IT, sute de proiecte la activ. Acum vorbim de o echipa de 15 persoane plus diversi colaboratori.

Experienta de peste 15 ani in implementarea solutiilor performante de tip Internet si Intranet este dovedita din plin in proiectele pe care le abordam. Avem specialisti in solutii software complexe, web design, optimizare website-uri si promovare online, latura de creatie si inovatie fiind cuvintele de ordine cu care lucram.  Expertiza certificata de parteneri tehnologici importanti, precum IBM si Google, ne permite oferirea de servicii de consultanta strategica.

trafic.ro : Care sunt criteriile pe care le urmariti atunci cand angajati un membru nou in echipa?
AN: Colaboram atat cu persoane  cu experienta, cat si cu tineri la inceput de drum care au un bagaj “de baza” de cunostinte in domeniu, in functie de zona de interes. Sa ii placa ce face, sa fie creativ, sa fie om de echipa, sa gaseasca solutii la situatiile aparute, sa vedem in acea persoana un partener de drum lung.

trafic.ro: Care sunt aspectele prin care va diferentiati pe piata?
AN: Incercam sa fim mai mult decat un furnizor de proiecte punctuale. Ne formam o viziune de ansamblu asupra business-ului clientului si implementam solutiile si serviciile in cadrul unei strategii de dezvoltare si optimizare a business-ului acestuia. Prin abordarea pe zona de optimizare online de “plata la performanta” noi ne asumam unele riscuri ale proiectului, considerata de clienti atractiva prin faptul ca ne raportam la obiective si rezultate. Prin dezvoltarea unor solutii software proprii, suntem conectati curent la piata, avem o viziune, o strategie, un plan pe termen lung, dand astfel un semnal ca vom fi si maine aici si vom fi in continuare alaturi de client in afacerea pe care o deruleaza.

trafic.ro: Urmati un anumit model de dezvoltare a business-ului?
AN
: Pentru diferite procese interne incercam sa ne inspiram de la cei care s-au lovit de probleme asemanatoare, in special venite de la partenerii importanti pe care ii avem, adoptand metodologii, proceduri de lucru, diferite abordari. Important este ca modul de organizare acopera tot procesul de derulare a unui proiect, de la interactiunea cu clientii, dezvoltare,  pana la testare si monitorizarea activitatii, iar acesta il tinem sub control. Credem ca o astfel de abordare ne aduce mai aproape de satisfactia clientului.

Principala strategie este sa iti faci treaba bine

trafic.ro: Ce strategii aplicati pentru a mentine o relatie cat mai buna si de durata cu clientii?
AN:  Fie ca vorbim de solutii complexe de document management, aplicatii web, sau servicii de optimizare SEO si promovare  online, consideram cheia succesului comunicarea permanenta cu clientul. Comunicam continuu pentru a verifica gradul de satisfactie si impactul solutiilor implementate pentru business-ul acestuia. Pana la urma principala strategie este sa iti faci treaba bine, clientul sa fie multumit si cu siguranta se pot deschide noi proiecte. Suntem atenti la pregatirea profesionala, la educatie, avem peste 70 de certificari tehnice, de vanzari sau de management care, combinate cu mentinerea certificarii calitatii serviciilor, asigura clientii ca tot procesul este tinut sub control, ne pregatim continuu si suntem direct interesati intr-o colaborare de lunga durata.

trafic.ro: Cum ar arata relatia cu un client ideal? Ce ar trebui sa stie sa ceara si cum ar fi cel mai bine sa faca acest lucru?
AN: Nu am fost pusi intr-o astfel de situatie. Fiecare client este unic in felul lui, are problemele si asteptarile sale, un mod de a intelege anumite lucruri. Am fost pusi de-a lungul timpului in situatia de a fi in piata cu proiecte care necesita schimbare de cultura organizationala la client, un anumit mod de a privi lucrurile, o perioada economica in care vanzarile si marketingul au nevoie si de alte metode de atragere a clientilor, o tehnologie care avanseaza ametitor. Este nevoie de implicare de ambele parti.

Noi suntem obisnuiti sa lucram atat cu clienti foarte specifici dar si cu clienti care nu au identificat in totalitate problema de business. Ceea ce le oferim noi clientilor este o comunicare coerenta si adaptata nevoilor acestora. Practic ascultam activ clientul si oferim solutii explicate pe intelesul tuturor. Consideram ca domeniul IT si marketing online au un limbaj mult prea tehnic pentru a fi utilizat in comunicarea cu clientul, ducand de multe ori la confuzie si incetinirea vitezei de comunicare.

trafic.ro: Care sunt trei reguli esentiale de la care nu va abateti in activitatea de zi cu zi?
AN: Nu cred ca sunt reguli, dar incercam sa plasam « cafeaua de dimineata » in care schitam punctele importante ale zilei,  sa urmam esenta motto-ului « Calitate inseamna sa faci totul perfect, cand nimeni nu te supravegheaza », Henry Ford.

trafic.ro : Ne puteti spune care dintre proiectele realizate v-a adus cea mai mare satisfactie si de ce?
AN: Sunt proiecte relativ mici care ofera beneficiarului o valoare importanta, munca ta o vezi transformata in ceva ce aduce multumiri, traiesti impreuna cu clientul cresterea business-ului. Pe de alta parte suntem orientati catre inovatie, creativitate, majoritatea proiectelor aduc elemente de noutate care se transforma in provocare pentru echipa FivePlus. Asa s-a nascut brandul DocPlus care trateaza managementul documentelor, CMSPlus o platforma pentru implementarea de site-uri, optimizareplus un tip de serviciu in care an de an vedem ca s-au facut pasi importanti in cunostinte, abordare, cresterea numarului de proiecte.

Colaborarea cu cativa jucatori importanti din piata domeniului medical, turism, auto sau servicii ne-au oferit un plus de satisfactie pe zona de promovare online pentru ca am valorificat un cumul de cunostinte, abordand strategic optimizarea SEO, Adwords, social media, precum si dezvoltarea de aplicatii software web, facand echipa comuna pe zona de online marketing.

trafic.ro: Aveti un sfat pentru clientii care cauta o companie pe Ulise.ro?
AN: Este foarte important sa verifice compatibilitatea si disponibilitatea serviciilor. Oferta serviciilor de web design, optimizare SEO si promovare online este foarte diversa, iar metodele de abordare difera de la o companie la alta. Pana la urma rezultatele fac diferenta, iar acestea se vad prin recomandari, portofoliu, demonstrarea capabilitatilor. Nu toti clientii sunt familiarizati cu activitatile specifice, suntem intr-o perioada de educare a pietei daca facem o comparatie cu ce se intampla in afara granitelor tarii. Este important sa gaseasca la un furnizor disponibilitatea de a explica, de a consilia clientul.  Recomandam pe de alta parte clientilor acordarea atentiei necesare intelegerii complete a ofertei si identificarea elementelor care asigura masurarea rezultatelor.

trafic.ro: Cum ati abordat perioada economica din ultimii ani, stiind faptul ca aproape toate sectoarele de activitate au fost afectate?

AN : Ceea ce am observat la noi in companie am sesizat si la clienti. A trebuit in primul rand sa ne adaptam si sa ne concentram pe solutii care sa stea in picioare si dupa ziua de maine. Intern, am deschis noi linii de business, ne-am aliniat la cerintele clientilor care la randul lor au adoptat diferite metode de asezare a afacerii, am alocat mai mult timp instruirilor si certificarilor, am valorificat mai mult mediul online, ne-am incercat sansele la premii internationale.

Practic, ideea de a dezvolta linia de business de promovare online s-a « copt »  in perioada de criza. Multe din operatiuni s-au mutat in online, procesul de vanzari si marketing pe care clientii il aplicau a suferit transformari, nevoia de a transforma mai rapid un potential client in client a fost din ce in ce mai mare, reducerea de costuri la care unii clienti au aplicat trebuia contracarata cu altceva, cresterea ideii de socializare a deschis noi orizonturi…  Astfel, a fost o decizie buna orientarea catre aceasta activitate.

Important este sa valorifici toate resursele existente in companie. Discut cu clientii mereu, este la indemana sa ai un site al companiei, relevant este ce faci cu el si cum maximizezi potentialul acestuia.

.........
Tag-uri » »  »  » 

Sus

Adauga comentariu despre
FivePlus Solutions: “Calitate inseamna sa faci totul perfect, cand nimeni nu te supravegheaza“

»
»
»

Tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>