Analiza saptamanii 26 Aprilie – 02 Mai 2010 pe internetul romanesc

3

Mai 2010 scris de Ionut Barascu in Comunitate, Raport Saptamanal

General

  • 84.933.539 de vizite (-8.307.391)
  • 448.074.812 de afisari (-50.266.641)

Un vizitator absolut unic pe toate site-urile monitorizate a pretrecut, in medie, 42 de minute pe aceste site-uri (in scadere cu 2 minute), a facut in medie 8,6 vizite si 46 de afisari; fiecare vizita a durat in medie aproximativ 4 minute.

In medie un utilizator a petrecut 55,4 de secunde pe o pagina.

Cei mai multi vizitatori s-au inregistrat in intervalul orar 14 – 15; cele mai multe afisari s-au inregistrat in intervalele orare 20 – 21.

Cel mai bun raport afisari / vizitator s-a inregistrat in intervalul orar 23 – 24 cu un maxim de 8,2 afisari / vizitator.

Top cresteri / scaderi

Cresteri

Printre site-urile care au inregistrat cresteri in saptamana 26 Aprilie – 02 Mai 2010 se numara:

Scaderi

Printre site-urile care au inregistrat scaderi in saptamana 26 Aprilie – 02 Mai 2010 se numara:

Activitate pe categorii

Vizite pe categorii

Topul categoriilor pentru aceasta saptamana, in functie de vizite:

1. Stiri/Massmedia – 13.649.781 (-2,8%)

2. Divertisment – 8.816.267 (-12,5%)

3. Educatie/Invatamant – 5.112.001 (-4,4%)

4. Comert electronic – 4.757.728 (-10,3%)

5. Auto/Moto – 4.221.835 (-9,8%)

Cele mai mari cresteri le-au inregistrat categoriile:
Prietenii/Matrimoniale (+4,8%), Politica (+1,2%), Stiri/Massmedia (+-2,8%).

Cele mai mari scaderi le-au inregistrat:
Femei (-27,7%), Diverse (-14,6%), Cautare/Portal (-14,0%).

Afisari pe categorii

Topul categoriilor pentru aceasta saptamana, in functie de afisari:

1. Auto/Moto – 51.861.339 (-12,3%)

2. Divertisment – 51.392.549 (-15,2%)

3. Stiri/Massmedia – 47.603.525 (-2,2%)

4. Comert electronic – 40.760.905 (-9,6%)

5. Afaceri/Comert – 25.995.257 (-9,4%)

Cele mai mari cresteri le-au inregistrat categoriile:
Politica (+1,3%), Stiri/Massmedia (+-2,2%), Turism (+-2,3%).

Cele mai mari scaderi le-au inregistrat categoriile:
Femei (-30,1%), Companii/Firme (-15,4%), Divertisment (-15,2%).

Timp petrecut pe categorii

Cele mai interesante categorii in aceasta saptamana au fost: Stiri/Massmedia cu o durata medie a vizitei de aproximativ 5,0 minute, Divertisment cu o durata medie a vizitei de aproximativ 6,7 minute, Auto/Moto cu o durata medie a vizitei de aproximativ 8,4 minute.

Cel mai putin interesante categorii din aceasta perioada au fost: Pagini personale cu o durata medie a vizitei de aproximativ 3,2 minute, ONG cu o durata medie a vizitei de aproximativ 2,7 minute, Politica cu o durata medie a vizitei de aproximativ 2,2 minute.

Activitate categorii pe orele zilei

Desi audienta site-urilor monitorizate este in general proportional impartita pe categorii (varfurile de trafic se inregistreaza la un moment pe toate tipurile de site-uri) exista totusi categorii care ies din acest tipar.

Vom analiza acest aspect in functie atat de vizitatori cat si afisarile generate de acestia.

a) Dupa numarul de vizitatori

Intervalul orar 0 – 18 si 22 – 24 este dominat de Stiri/Massmedia cu un maxim la ora 22.

Intervalul orar 18 – 22 este dominat de Divertisment cu un maxim la ora 20.

In valul doi avem urmatoarele categorii dominante:

Categoria Sport domina intervalul orar 0 – 1 si 22 – 24 cu un maxim la ora 22.

Categoria Comert electronic domina intervalul orar 1 – 2 si 12 – 15 cu un maxim la ora 14.

Categoria Auto/Moto domina intervalul orar 2 – 6 cu un maxim la ora 2.

Categoria Cautare/Portal domina intervalul orar 6 – 8 cu un maxim la ora 7.

Categoria Afaceri/Comert domina intervalul orar 8 – 12 cu un maxim la ora 11.

Categoria Educatie/Invatamant domina intervalul orar 15 – 22 cu un maxim la ora 20.

b) Dupa numarul de afisari

Intervalul orar 0 – 4 si 12 – 13 si 22 – 24 este dominat de Auto/Moto cu un maxim la ora 22.

Intervalul orar 13 – 22 este dominat de Divertisment cu un maxim la ora 20.

In valul doi avem urmatoarele categorii dominante:

Categoria Comert electronic domina intervalul orar 0 – 4 si 7 – 24 cu un maxim la ora 21.

Categoria Prietenii/Matrimoniale domina intervalul orar 4 – 7 cu un maxim la ora 6.

Trenduri in cautari – Top 10 cresteri

  1. carmen harra
  2. fata de la miezul noptii
  3. ingrid vlasov
  4. magazin feng shui
  5. adina alberts
  6. barcelona-inter
  7. rebus online
  8. ulei de argan
  9. pastelul
  10. constantin brancusi

Sus

Adauga comentariu despre
Analiza saptamanii 26 Aprilie – 02 Mai 2010 pe internetul romanesc

»
»
»

Tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>