Analiza saptamanii 15 – 21 Martie 2010 pe internetul romanesc

25

Martie 2010 scris de Bogdan Aron in Media, Noutati, Raport Saptamanal

General

  • 95.193.946 de vizite (-9.484.070)
  • 514.422.858 de afisari (-58.614.037)

Un vizitator absolut unic pe toate site-urile monitorizate a pretrecut, in medie, 43 de minute pe aceste site-uri (in scadere cu 5 minute), a facut in medie 8,8 vizite si 47 de afisari; fiecare vizita a durat in medie aproximativ 4 minute.

In medie un utilizator a petrecut 55,0 de secunde pe o pagina.

Cei mai multi vizitatori s-au inregistrat in intervalul orar 19 – 20; cele mai multe afisari s-au inregistrat in intervalele orare 19 – 20.

Cel mai bun raport afisari / vizitator s-a inregistrat in intervalul orar 23 – 24 cu un maxim de 8,6 afisari / vizitator.

Activitate pe categorii

Vizite pe categorii

Topul categoriilor pentru aceasta saptamana, in functie de vizite:

1. Stiri/Massmedia – 14.096.740 (-4,6%)

2. Divertisment – 10.770.209 (-14,0%)

3. Comert electronic – 5.645.423 (-6,9%)

4. Educatie/Invatamant – 5.431.914 (-7,8%)

5. Femei – 5.041.421 (+7,3%)

Cele mai mari cresteri le-au inregistrat categoriile: Bani Online (+8,0%), Femei (+7,3%), Politica (+6,8%).

Cele mai mari scaderi le-au inregistrat: Sport (-46,4%), Lifestyle (-17,1%), Divertisment (-14,0%).

Afisari pe categorii

Topul categoriilor pentru aceasta saptamana, in functie de afisari:

1. Auto/Moto – 67.080.858 (-6,0%)

2. Divertisment – 65.955.967 (-15,5%)

3. Stiri/Massmedia – 47.992.037 (-6,0%)

4. Comert electronic – 45.877.206 (-9,2%)

5. Afaceri/Comert – 29.934.652 (-6,5%)

Cele mai mari cresteri le-au inregistrat categoriile: Femei (+5,2%), Politica (+4,7%), Bani Online (+2,3%).

Cele mai mari scaderi le-au inregistrat categoriile: Sport (-38,1%), Lifestyle (-19,6%), Spiritualitate (-17,0%).

Timp petrecut pe categorii

Cele mai interesante categorii in aceasta saptamana au fost: Divertisment cu o durata medie a vizitei de aproximativ 7,2 minute, Stiri/Massmedia cu o durata medie a vizitei de aproximativ 4,6 minute, Auto/Moto cu o durata medie a vizitei de aproximativ 9,0 minute.

Cel mai putin interesante categorii din aceasta perioada au fost: ONG cu o durata medie a vizitei de aproximativ 2,8 minute, Pagini personale cu o durata medie a vizitei de aproximativ 2,8 minute, Politica cu o durata medie a vizitei de aproximativ 2,5 minute.

Activitate categorii pe orele zilei

Desi audienta site-urilor monitorizate este in general proportional impartita pe categorii (varfurile de trafic se inregistreaza la un moment pe toate tipurile de site-uri) exista totusi categorii care ies din acest tipar.

Vom analiza acest aspect in functie atat de vizitatori cat si afisarile generate de acestia.

a) Dupa numarul de vizitatori

Intervalul orar 0 – 17 si 23 – 24 este dominat de Stiri/Massmedia cu un maxim la ora 9.

Intervalul orar 17 – 23 este dominat de Divertisment cu un maxim la ora 19.

In valul doi avem urmatoarele categorii dominante:

Categoria Comert electronic domina intervalul orar 0 – 4 si 12 – 16 si 22 – 24 cu un maxim la ora 22.

Categoria Cautare/Portal domina intervalul orar 4 – 9 cu un maxim la ora 8.

Categoria Afaceri/Comert domina intervalul orar 9 – 12 cu un maxim la ora 11.

Categoria Educatie/Invatamant domina intervalul orar 16 – 22 cu un maxim la ora 20.

b) Dupa numarul de afisari

Intervalul orar 0 – 4 si 11 – 12 si 22 – 24 este dominat de Auto/Moto cu un maxim la ora 22.

Intervalul orar 12 – 22 este dominat de Divertisment cu un maxim la ora 19.

In valul doi avem urmatoarele categorii dominante:

Categoria Comert electronic domina intervalul orar 0 – 5 si 8 – 24 cu un maxim la ora 21.

Categoria Prietenii/Matrimoniale domina intervalul orar 5 – 8 cu un maxim la ora 7.

Tendinte in cautari – Top 10 cresteri

  1. steaua dinamo
  2. dinamo steaua 2010
  3. greva metrou 2010
  4. felicitari de pasti de colorat
  5. maria kirilenko
  6. poezii de paste pentru copii
  7. ramona lazuran
  8. raluca dumitru
  9. cristina zevedei
  10. canonul cel mare

E clar! Saptamana trecuta romanii au fost interesati de Steaua – Dinamo (meciul), religie (Pastele) si… femei (primavara trezeste simturile barbatilor).

Sus

1 comentariu despre 'Analiza saptamanii 15 – 21 Martie 2010 pe internetul romanesc':

  1. Oferte Last Minute Turcia
    28 Martie 2010 @ 7:16 pm

    Interesant de stiut…mai mult informatii nu ne dati?:D

Adauga comentariu despre
Analiza saptamanii 15 – 21 Martie 2010 pe internetul romanesc

»
»
»

Tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>