Analiza saptamanii 8 – 14 Martie 2010 pe internetul romanesc

19

Martie 2010 scris de Bogdan Aron in Media, Raport Saptamanal

General

  • 104.678.016 de vizite (+2.198.746)
  • 573.036.895 de afisari (+11.237.378)

Un vizitator absolut unic pe toate site-urile monitorizate a pretrecut, in medie, 48 de minute pe aceste site-uri (in crestere cu 1 minute), a facut in medie 9,5 vizite si 52 de afisari; fiecare vizita a durat in medie aproximativ 5 minute.

In medie un utilizator a petrecut 55,7 de secunde pe o pagina.

Cei mai multi vizitatori s-au inregistrat in intervalul orar 19 – 20; cele mai multe afisari s-au inregistrat in intervalul orar 19 – 20.

Cel mai bun raport afisari / vizitator s-a inregistrat in intervalul orar 23 – 24 cu un maxim de 8,6 afisari / vizitator.\

Activitate pe categorii

Vizite pe categorii

Topul categoriilor pentru aceasta saptamana, in functie de vizite:

1. Stiri/Massmedia – 14.783.138 (+0,2%)

2. Divertisment – 12.521.634 (+1,0%)

3. Comert electronic – 6.060.299 (+0,5%)

4. Educatie/Invatamant – 5.892.228 (+0,2%)

5. Cautare/Portal – 5.282.645 (+1,2%)

Cele mai mari cresteri le-au inregistrat categoriile: Femei (+24,2%), Politica (+17,4%), Sport (+8,1%).

Cele mai mari scaderi le-au inregistrat categoriile: Imobiliare/Constructii (-1,2%), Legislatie (-1,2%), Bani Online (-1,2%).

Afisari pe categorii

Topul categoriilor pentru aceasta saptamana, in functie de afisari:

1. Divertisment – 78.082.002 (+2,0%)

2. Auto/Moto – 71.356.763 (+2,1%)

3. Stiri/Massmedia – 51.074.508 (-0,2%)

4. Comert electronic – 50.545.752 (+0,2%)

5. Afaceri/Comert – 32.009.273 (+2,5%)

Cele mai mari cresteri le-au inregistrat categoriile: Politica (+23,3%), Femei (+19,4%), Sport (+7,6%).

Cele mai mari scaderi le-au inregistrat categoriile: Diverse (-7,9%), Regional (-1,5%), Legislatie (-1,2%).

Timp petrecut pe categorii

Cele mai interesante categorii in aceasta saptamana au fost: Divertisment cu o durata medie a vizitei de aproximativ 7,4 minute, Stiri/Massmedia cu o durata medie a vizitei de aproximativ 4,7 minute, Auto/Moto cu o durata medie a vizitei de aproximativ 9,1 minute.

Cel mai putin interesante categorii din aceasta perioada au fost: Pagini personale cu o durata medie a vizitei de aproximativ 2,9 minute, ONG cu o durata medie a vizitei de aproximativ 2,9 minute, Politica cu o durata medie a vizitei de aproximativ 2,5 minute.

Activitate categorii pe orele zilei

Desi audienta site-urilor monitorizate este in general proportional impartita pe categorii (varfurile de trafic se inregistreaza la un moment pe toate tipurile de site-uri) exista totusi categorii care ies din acest tipar.

Vom analiza acest aspect in functie atat de vizitatori cat si afisarile generate de acestia.

a) Dupa numarul de vizitatori

Intervalul orar 0 – 17 si 23 – 24 este dominat de Stiri/Massmedia cu un maxim la ora 9.

Intervalul orar 17 – 23 este dominat de Divertisment cu un maxim la ora 20.

In valul doi avem urmatoarele categorii dominante:

Categoria Comert electronic domina intervalul orar 0 – 4 si 11 – 16 si 22 – 24 cu un maxim la ora 22.

Categoria Cautare/Portal domina intervalul orar 4 – 9 cu un maxim la ora 8.

Categoria Afaceri/Comert domina intervalul orar 9 – 11 cu un maxim la ora 10.

Categoria Educatie/Invatamant domina intervalul orar 16 – 22 cu un maxim la ora 20.

b) Dupa numarul de afisari

Intervalul orar 0 – 4 si 22 – 24 este dominat de Auto/Moto cu un maxim la ora 22.

Intervalul orar 4 – 11 este dominat de Stiri/Massmedia cu un maxim la ora 9.

Intervalul orar 11 – 22 este dominat de Divertisment cu un maxim la ora 19.

In valul doi avem urmatoarele categorii dominante:

Categoria Comert electronic domina intervalul orar 0 – 5 si 7 – 24 cu un maxim la ora 21.

Categoria Prietenii/Matrimoniale domina intervalul orar 5 – 7 cu un maxim la ora 6.

Tendinte in cautari – Top 10 cresteri

  1. martor incomod
  2. caine de rasa
  3. rugaciunea de luni
  4. matrimoniale strainatate
  5. inchirieri autocare
  6. oug 18/2010
  7. indian wells
  8. castigatori ardaf
  9. libertatea ziar
  10. scaune de bar

A venit primavara si odata cu aceasta a crescut si interesul romanilor pentru schimbari: in plan personal (matrimoniale strainatate),  in plan spiritual (rugaciunea de luni), in ceea ce priveste mediul de viata (oug 18/2010, scaune de bar, caine de rasa).

In putinul timp ramas liber romanii au citit ziarul Libertatea, s-au uitat la Indian Wells  si au planificat excursii (autocare de inchiriat).

Ce nu reusesc sa-mi dau seama… Cine este martorul incomod si ce cauta el pe primul loc?

Sus

Adauga comentariu despre
Analiza saptamanii 8 – 14 Martie 2010 pe internetul romanesc

»
»
»

Tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>