Analiza saptamanii 1-7 martie 2010 pe internetul romanesc

12

Martie 2010 scris de Bogdan Aron in Media, Raport Saptamanal

General

  • 102.479.270 de vizite (-28.364)
  • 561.799.517 de afisari (+7.577.781)

Un vizitator absolut unic pe toate site-urile monitorizate a pretrecut, in medie, 47 de minute pe aceste site-uri, a facut in medie 9,4 vizite si 52 de afisari; fiecare vizita a durat in medie aproximativ 5 minute.

In medie un utilizator a petrecut 54,9 de secunde pe o pagina.

Cei mai multi vizitatori s-au inregistrat in intervalul orar 19 – 20; cele mai multe afisari s-au inregistrat in intervalele orare 19 – 20.

Cel mai bun raport afisari / vizitator s-a inregistrat in intervalul orar 23 – 24 cu un maxim de 8,4 afisari / vizitator.

Top cresteri / scaderi

Cresteri

Printre site-urile care au inregistrat cresteri in saptamana 1 – 7 Martie 2010 se numara:

Scaderi

Printre site-urile care au inregistrat scaderi in saptamana 1 – 7 Martie 2010 se numara:

Activitate pe categorii

Vizite pe categorii

Topul categoriilor pentru aceasta saptamana, in functie de vizite:

1. Stiri/Massmedia – 14.758.451 (-1,8%)

2. Divertisment – 12.403.830 (+2,8%)

3. Comert electronic – 6.027.978 (-1,1%)

4. Educatie/Invatamant – 5.880.759 (-5,4%)

5. Cautare/Portal – 5.221.900 (+2,7%)

Cele mai mari cresteri le-au inregistrat categoriile: Bani Online (+33,6%), Femei (+25,1%), Lifestyle (+6,1%).

Cele mai mari scaderi le-au inregistrat: Regional (-20,2%), Locuri de munca (-15,3%), Sport (-6,3%).

Afisari pe categorii

Topul categoriilor pentru aceasta saptamana, in functie de afisari:

1. Divertisment – 76.523.592 (+3,7%)

2. Auto/Moto – 69.862.330 (+4,7%)

3. Stiri/Massmedia – 51.151.720 (-2,5%)

4. Comert electronic – 50.425.826 (-0,6%)

5. Afaceri/Comert – 31.237.607 (+2,5%)

Cele mai mari cresteri le-au inregistrat categoriile: Bani Online (+25,7%), Femei (+20,9%), Lifestyle (+7,8%).

Cele mai mari scaderi le-au inregistrat categoriile: Regional (-20,8%), Pagini personale (-7,7%), Educatie/Invatamant (-4,9%).

Timp petrecut pe categorii

Cele mai interesante categorii in aceasta saptamana au fost: Divertisment cu o durata medie a vizitei de aproximativ 7,2 minute, Stiri/Massmedia cu o durata medie a vizitei de aproximativ 4,7 minute, Auto/Moto cu o durata medie a vizitei de aproximativ 8,9 minute.

Cel mai putin interesante categorii din aceasta perioada au fost: Pagini personale cu o durata medie a vizitei de aproximativ 3,0 minute, ONG cu o durata medie a vizitei de aproximativ 2,9 minute, Politica cu o durata medie a vizitei de aproximativ 2,4 minute.

Activitate categorii pe orele zilei

Desi audienta site-urilor monitorizate este in general proportional impartita pe categorii (varfurile de trafic se inregistreaza la un moment pe toate tipurile de site-uri) exista totusi categorii care ies din acest tipar.

Vom analiza acest aspect in functie atat de vizitatori cat si afisarile generate de acestia.

a) Dupa numarul de vizitatori

Intervalul orar 0 – 17 si 23 – 24 este dominat de Stiri/Massmedia cu un maxim la ora 9.

Intervalul orar 17 – 23 este dominat de Divertisment cu un maxim la ora 19.

In valul doi avem urmatoarele categorii dominante:

Categoria Comert electronic domina intervalul orar 0 – 4 si 10 – 15 si 22 – 24 cu un maxim la ora 22.

Categoria Cautare/Portal domina intervalul orar 4 – 8 cu un maxim la ora 7.

Categoria Educatie/Invatamant domina intervalul orar 8 – 9 si 15 – 22 cu un maxim la ora 19.

Categoria Afaceri/Comert domina intervalul orar 9 – 10

b) Dupa numarul de afisari

Intervalul orar 0 – 4 si 22 – 24 este dominat de Auto/Moto cu un maxim la ora 22.

Intervalul orar 4 – 12 este dominat de Stiri/Massmedia cu un maxim la ora 9.

Intervalul orar 12 – 22 este dominat de Divertisment cu un maxim la ora 19.

In valul doi avem urmatoarele categorii dominante:

Categoria Comert electronic domina intervalul orar 0 – 5 si 7 – 24 cu un maxim la ora 19.

Categoria Prietenii/Matrimoniale domina intervalul orar 5 – 7 cu un maxim la ora 6.

Tendinte in cautari – Top 10 cresteri

  1. felicitari animate de 8 martie
  2. sms de 8 martie
  3. mesaje de ziua femeii
  4. mucenici fierti
  5. felicitari de 8martie
  6. de 8 martie
  7. felicitari animate 8 martie
  8. sfintisori
  9. mucenici reteta
  10. duster

Cum era de asteptat, saptamana trecuta a fost dominata de cresteri ale cuvintelor referitoare la 8 martie si la mucenici.

Prezentat in premiera mondiala la Salonul Auto de la Geneva, Duster isi face loc in Top 10.

Te invitam sa te abonezi gratuit la feed-ul trafic.ro.

Sus

1 comentariu despre 'Analiza saptamanii 1-7 martie 2010 pe internetul romanesc':

  1. uberVU - social comments
    12 Martie 2010 @ 11:12 am

    Social comments and analytics for this post…

    This post was mentioned on Twitter by traficro: Raportul saptamanal: http://bit.ly/bWuFhw...

Adauga comentariu despre
Analiza saptamanii 1-7 martie 2010 pe internetul romanesc

»
»
»

Tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>