Analiza saptamanii 1-7 martie 2010 pe internetul romanesc
12
Martie 2010 scris de Bogdan Aron in Media, Raport Saptamanal
General
- 10.896.944 de absolut unici (-169.021 fata de saptamana anterioara)
- 102.479.270 de vizite (-28.364)
- 561.799.517 de afisari (+7.577.781)
Un vizitator absolut unic pe toate site-urile monitorizate a pretrecut, in medie, 47 de minute pe aceste site-uri, a facut in medie 9,4 vizite si 52 de afisari; fiecare vizita a durat in medie aproximativ 5 minute.
In medie un utilizator a petrecut 54,9 de secunde pe o pagina.
Cei mai multi vizitatori s-au inregistrat in intervalul orar 19 – 20; cele mai multe afisari s-au inregistrat in intervalele orare 19 – 20.
Cel mai bun raport afisari / vizitator s-a inregistrat in intervalul orar 23 – 24 cu un maxim de 8,4 afisari / vizitator.
Top cresteri / scaderi
Cresteri
Printre site-urile care au inregistrat cresteri in saptamana 1 – 7 Martie 2010 se numara:
- www.romanticfm.ro (+1.005,94% )
- www.antoniesolomon.blogspot.com (+522,54% )
- www.century21.ro (+279,32% )
- olimpiada.info (+215,85%)
- www.letsdoitromania.ro (+210,12%)
Scaderi
Printre site-urile care au inregistrat scaderi in saptamana 1 – 7 Martie 2010 se numara:
- www.adnettelecom.ro (-82,56%)
- www.babyexpo.ro (-75,36%)
- www.proiectcasa.ro (-72,63%)
- www.autodigest.ro ( -70,42%)
- www.bigtravel.ro (-69,4%)
Activitate pe categorii
Vizite pe categorii
Topul categoriilor pentru aceasta saptamana, in functie de vizite:
1. Stiri/Massmedia – 14.758.451 (-1,8%)
2. Divertisment – 12.403.830 (+2,8%)
3. Comert electronic – 6.027.978 (-1,1%)
4. Educatie/Invatamant – 5.880.759 (-5,4%)
5. Cautare/Portal – 5.221.900 (+2,7%)
Cele mai mari cresteri le-au inregistrat categoriile: Bani Online (+33,6%), Femei (+25,1%), Lifestyle (+6,1%).
Cele mai mari scaderi le-au inregistrat: Regional (-20,2%), Locuri de munca (-15,3%), Sport (-6,3%).
Afisari pe categorii
Topul categoriilor pentru aceasta saptamana, in functie de afisari:
1. Divertisment – 76.523.592 (+3,7%)
2. Auto/Moto – 69.862.330 (+4,7%)
3. Stiri/Massmedia – 51.151.720 (-2,5%)
4. Comert electronic – 50.425.826 (-0,6%)
5. Afaceri/Comert – 31.237.607 (+2,5%)
Cele mai mari cresteri le-au inregistrat categoriile: Bani Online (+25,7%), Femei (+20,9%), Lifestyle (+7,8%).
Cele mai mari scaderi le-au inregistrat categoriile: Regional (-20,8%), Pagini personale (-7,7%), Educatie/Invatamant (-4,9%).
Timp petrecut pe categorii
Cele mai interesante categorii in aceasta saptamana au fost: Divertisment cu o durata medie a vizitei de aproximativ 7,2 minute, Stiri/Massmedia cu o durata medie a vizitei de aproximativ 4,7 minute, Auto/Moto cu o durata medie a vizitei de aproximativ 8,9 minute.
Cel mai putin interesante categorii din aceasta perioada au fost: Pagini personale cu o durata medie a vizitei de aproximativ 3,0 minute, ONG cu o durata medie a vizitei de aproximativ 2,9 minute, Politica cu o durata medie a vizitei de aproximativ 2,4 minute.
Activitate categorii pe orele zilei
Desi audienta site-urilor monitorizate este in general proportional impartita pe categorii (varfurile de trafic se inregistreaza la un moment pe toate tipurile de site-uri) exista totusi categorii care ies din acest tipar.
Vom analiza acest aspect in functie atat de vizitatori cat si afisarile generate de acestia.
a) Dupa numarul de vizitatori
Intervalul orar 0 – 17 si 23 – 24 este dominat de Stiri/Massmedia cu un maxim la ora 9.
Intervalul orar 17 – 23 este dominat de Divertisment cu un maxim la ora 19.
In valul doi avem urmatoarele categorii dominante:
Categoria Comert electronic domina intervalul orar 0 – 4 si 10 – 15 si 22 – 24 cu un maxim la ora 22.
Categoria Cautare/Portal domina intervalul orar 4 – 8 cu un maxim la ora 7.
Categoria Educatie/Invatamant domina intervalul orar 8 – 9 si 15 – 22 cu un maxim la ora 19.
Categoria Afaceri/Comert domina intervalul orar 9 – 10
b) Dupa numarul de afisari
Intervalul orar 0 – 4 si 22 – 24 este dominat de Auto/Moto cu un maxim la ora 22.
Intervalul orar 4 – 12 este dominat de Stiri/Massmedia cu un maxim la ora 9.
Intervalul orar 12 – 22 este dominat de Divertisment cu un maxim la ora 19.
In valul doi avem urmatoarele categorii dominante:
Categoria Comert electronic domina intervalul orar 0 – 5 si 7 – 24 cu un maxim la ora 19.
Categoria Prietenii/Matrimoniale domina intervalul orar 5 – 7 cu un maxim la ora 6.
Tendinte in cautari – Top 10 cresteri
- felicitari animate de 8 martie
- sms de 8 martie
- mesaje de ziua femeii
- mucenici fierti
- felicitari de 8martie
- de 8 martie
- felicitari animate 8 martie
- sfintisori
- mucenici reteta
- duster
Cum era de asteptat, saptamana trecuta a fost dominata de cresteri ale cuvintelor referitoare la 8 martie si la mucenici.
Prezentat in premiera mondiala la Salonul Auto de la Geneva, Duster isi face loc in Top 10.
12 Martie 2010 @ 11:12 am
Social comments and analytics for this post…
This post was mentioned on Twitter by traficro: Raportul saptamanal: http://bit.ly/bWuFhw...