Analiza saptamanii 15-21 februarie 2010 pe internetul romanesc

28

Februarie 2010 scris de Bogdan Aron in Media, Raport Saptamanal

General

  • 104.005.008 de vizite (+1.729.625)
  • 569.882.022  de afisari (+13.257.697)

Un vizitator absolut unic pe toate site-urile monitorizate a pretrecut in medie 48,56 minute pe aceste site-uri, a facut in medie 9,65 vizite si 52,89 de afisari; fiecare vizita a durat in medie aproximativ 5,03 minute.

In medie un utilizator a petrecut 55,8 de secunde pe o pagina.

Cei mai multi vizitatori s-au inregistrat in intervalul orar 19 – 21; cele mai multe afisari s-au inregistrat in intervalele orare 19-21.

Cel mai bun raport afisari / vizita s-a inregistrat in intervalul orar 0-3 cu un maxim de 6,58 afisari / vizitator.

Activitate pe categorii

Vizite pe categorii

Topul categoriilor pentru aceasta saptamana, in functie de vizite:

1. Stiri/Massmedia – 15.155.664 de vizite (+3,57%)

2. Divertisment - 12.393.127 de vizite (-1,4%)

3. Educatie/Invatamant – 6.606.919 de vizite (+1,45%)

4. Comert electronic – 6.196.895 de vizite (+0,84%)

5. Cautare/Portal – 5.278.033 de vizite (-1,49%)

Cele mai mari cresteri le-au inregistrat categoriile: Bani Online (+27,77%), Sport (+15,82%), Politica (+12,85%),.

Cele mai mari scaderi le-au inregistrat: Institutii publice (-12,94%), Prietenii/Matrimoniale (-5,78%), Calculatoare/Internet (-3,05%).

Afisari pe categorii

Topul categoriilor pentru aceasta saptamana, in functie de afisari:

1. Divertisment – 76.485.573 de afisari (-0,06%)

2. Auto/Moto –68.022.864  de afisari (+3,25%)

3. Stiri/Massmedia – 52.989.953 de afisari (+4,74%)

4. Comert electronic – 52.518.861 de afisari (+1,88%)

5. Afaceri/Comert – 31.547.467 de afisari (+4,29%)

Cele mai mari cresteri le-au inregistrat categoriile: Bani Online (+16,05%), Sport (+13,85%), Spiritualitate (+11,31%).

Cele mai mari scaderi le-au inregistrat categoriile: Muzica (-8,69%), Institutii publice (-7,86%), Femei (-2,66%).

Timp petrecut pe categorii

Cele mai interesante categorii in aceasta saptamana au fost: Institutii publice cu o durata medie a vizitei de aproximativ 12 minute, Auto/Moto cu aproximativ 8,9 minute si Prietenii/Matrimoniale tot cu aproximativ 9,3 minute.

Cel mai putin interesante categorii din aceasta perioada au fost: Bloguri cu o durata medie a vizitei de aproximativ 2,2 minute, Politica cu o durata medie a vizitei tot de aproximativ 2,5 minute si Companii/Firme cu o durata medie a vizitei de aproape 2,7 minute.

Activitate categorii pe orele zilei

Desi audienta site-urilor monitorizate este in general proportional impartita pe categorii (varfurile de trafic se inregistreaza la un moment pe toate tipurile de site-uri) exista totusi categorii care ies din acest tipar.

Vom analiza acest aspect in functie atat de vizitatori cat si afisarile generate de acestia.

a) Dupa numarul de vizitatori

Intervalul 23 – 17 este dominat de Stiri/Massmedia cu un maxim la ora 10.

In intervalul orar 17 – 0 categoria dominanta este, asa cum era de asteptat, Divertisment, cu un moment de maxim la ora 0.

Categoria Educatie/Invatamant domina valul 2 de categorii cu un maxim la ora 20.

Tot in valul 2 avem o dominatie a categoriei Comert electronic in intervalele 23-7 si 11– 15 cu un maxim la ora 21.

b) Dupa numarul de afisari

Categoria Stiri/Massmedia este pe locul 1 in intervalul orar 5 – 12 cu un maxim la ora 10.

Categoria Divertisment este vedeta intervalului orar 12 – 23 cu un maxim la ora 20.

Auto/Moto este insa castigatoarea intervalului 23 – 5, insa cu un maxim la ora 21.

Si categoria Comert electronic are o evolutie interesanta, fiind pe locul 3-4 in intervalul 15 – 4 cu un moment de maxim la ora 21.

Trenduri in cautari – Top 10 cresteri

    1. monica anghel
    2. prajitura de post
    3. pizza de post
    4. prajituri de post rapide
    5. mesaje de 8 martie
    6. martisoare de 1 martie
    7. gogosi de post
    8. patinoar brasov
    9. clatite de post
    10. cornulete de post

    Castigatoarele sunt fara nicio o urma de indoiala mancarurile de post :)

    asport.ro

    Sus

    1 comentariu despre 'Analiza saptamanii 15-21 februarie 2010 pe internetul romanesc':

    1. Analiza saptamanii 22-28 februarie 2010 pe internetul romanesc | trafic blog
      5 Martie 2010 @ 12:33 pm

      [...] Analiza saptamanii 15-21 februarie 2010 pe internetul romanesc [...]

    Adauga comentariu despre
    Analiza saptamanii 15-21 februarie 2010 pe internetul romanesc

    »
    »
    »

    Tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>