Analiza saptamanii 8-14 februarie 2010 pe internetul romanesc

18

Februarie 2010 scris de Bogdan Aron in Media, Raport Saptamanal

General

  • 102.275.383 de vizite (-2.116.171)
  • 556.624.325 de afisari (-24.013.484)

Un vizitator absolut unic pe toate site-urile monitorizate a pretrecut, in medie, 49 de minute pe aceste site-uri (in scadere cu 2 minut), a facut in medie 9,7 vizite si 52,8 de afisari; fiecare vizita a durat in medie aproximativ 5 minute.

In medie un utilizator a petrecut 55,5 de secunde pe o pagina.

Cei mai multi vizitatori s-au inregistrat in intervalul orar 13 – 16 si in intervalul orar 20 – 21; cele mai multe afisari s-au inregistrat in intervalele orare 14 – 16 si 20 – 21.

Cel mai bun raport afisari / vizitator s-a inregistrat in intervalul orar 23 – 0 cu un maxim de 8.5 afisari / vizitator.

Top cresteri / scaderi

Cresteri

Printre site-urile care au inregistrat cresteri in saptamana 1-7 ianuarie se numara:

Scaderi

Printre site-urile care au inregistrat scaderi in saptamana 1-7 ianuarie se numara:

Activitate pe categorii

Vizite pe categorii

Topul categoriilor pentru aceasta saptamana, in functie de vizite:

1. Stiri/Massmedia – 14.633.733 de vizite (+0,08%)

2. Divertisment - 12.569.071 de vizite (-4,25%)

3. Educatie/Invatamant – 6.512.655 de vizite (+6,59%)

4. Comert electronic – 6.145.201 de vizite (-3,15%)

5. Cautare/Portal – 5.357.704 de vizite (-3,2%)

Cele mai mari cresteri le-au inregistrat categoriile: Institutii publice (7,59%), Educatie/Invatamant (+6,59%) si Prietenii/Matrimoniale (2,51%) .

Cele mai mari scaderi le-au inregistrat: Calculatoare/Internet (-7,79%), Servicii web (-7,39%) si Muzica (-7,34%) .

Afisari pe categorii

Topul categoriilor pentru aceasta saptamana, in functie de afisari:

1. Divertisment – 76.530.912 de afisari (-6,08%)

2. Auto/Moto – 65.883.601 de afisari (-4,57%)

3. Comert electronic – 51.547.619 de afisari (-3,67%)

4. Stiri/Massmedia – 50.593.737 de afisari (-0,83%)

5. Afaceri/Comert – 30.249.798 de afisari (+6,83%)

Cele mai mari cresteri le-au inregistrat categoriile: Institutii publice (+6,2%), Regional (-4,46%), Educatie/Invatamant (+3,32%) .

Cele mai mari scaderi le-au inregistrat categoriile:  Bani Online (-13,18%), Familie/Copii (-12,42%),  Calculatoare/Internet (-10,81%).

Timp petrecut pe categorii

Cele mai interesante categorii in aceasta saptamana au fost: Institutii publice cu o durata medie a vizitei de aproximativ 10,6 minute, Auto/Moto cu aproximativ 9,1 minute si Prietenii/Matrimoniale tot cu aproximativ 9,1 minute.

Cel mai putin interesante categorii din aceasta perioada au fost: Bloguri cu o durata medie a vizitei de aproximativ 2,2 minute, Politica cu o durata medie a vizitei tot de aproximativ 2,4 minute si Companii/Firme cu o durata medie a vizitei de aproape 2,7 minute.

Activitate categorii pe orele zilei

Desi audienta site-urilor monitorizate este in general proportional impartita pe categorii (varfurile de trafic se inregistreaza la un moment pe toate tipurile de site-uri) exista totusi categorii care ies din acest tipar.

Vom analiza acest aspect in functie atat de vizitatori cat si afisarile generate de acestia.

a) Dupa numarul de vizitatori

Intervalul 23 – 17 este dominat de Stiri/Massmedia cu un maxim la ora 10.

In intervalul orar 17 – 0 categoria dominanta este, asa cum era de asteptat, Divertisment, cu un moment de maxim la ora 0.

Categoria Educatie/Invatamant domina valul 2 de categorii cu un maxim la ora 20.

Tot in valul 2 avem o dominatie a categoriei Comert electronic in intervalul 11– 15 cu un maxim insa la ora 14.

b) Dupa numarul de afisari

Categoria Stiri/Massmedia este pe locul 1 in intervalul orar 5 – 12 cu un maxim la ora 10.

Categoria Divertisment este vedeta intervalului orar 12 – 23 cu un maxim la ora 20.

Auto/Moto este insa castigatoarea intervalului 23 – 5 cu un maxim la ora 20.

Si categoria Comert electronic are o evolutie interesanta, fiind pe locul 3-4 in intervalul 15 – 4 cu un moment de maxim la ora 22.

Trenduri in cautari – Top 10 cresteri

  1. sms de valentine’s day
  2. sms de sf valentin
  3. urari de ziua indragostitilor
  4. remi online
  5. urari de sf valentin
  6. cizme de cauciuc
  7. cizme cauciuc
  8. felicitari valentine’s day
  9. anul tigrului
  10. urari de valentine’s day

Dupa cum se poate vedea cautarile care au dominat saptamana trecuta au fost cele legat de Sf Valentin.

Interesanta este si aparitia pe locul 9 a cautarii “anul tigrului”, datorita trecerii in Anul Tigrului pe 14 februarie, conform Zodiacului Chinezesc.

Pe locurile 6 si 7 ca si crestere se situeaza “cizme de cauciuc” si “cizme cauciuc” :)

asport.ro

Sus

2 comentarii despre 'Analiza saptamanii 8-14 februarie 2010 pe internetul romanesc':

  1. uberVU - social comments
    18 Februarie 2010 @ 12:43 pm

    Social comments and analytics for this post…

    This post was mentioned on Twitter by traficro: In medie, un utilizator de internet petrece pe o pagina 55 de secunde http://bit.ly/bw3ZJr...

  2. Analiza saptamanii 15-21 februarie 2010 pe internetul romanesc | trafic blog
    28 Februarie 2010 @ 8:11 pm

    [...] 10.773.824 de absolut unici (+235.759 fata de saptamana anterioara) [...]

Adauga comentariu despre
Analiza saptamanii 8-14 februarie 2010 pe internetul romanesc

»
»
»

Tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>