Analiza perioadei 21 dec 2009-3 ian 2010 pe internetul romanesc

6

Ianuarie 2010 scris de Daniel Buca in Comunitate, Guest Post, Raport Saptamanal

General

  • 7.551.234 de absolut unici inregistrati in perioada analizata
  • 151.751.588 de vizite
  • 814.283.944 de afisari

Cei mai multi vizitatori s-au inregistrat intre orele 12-13 si intre orele 18-20, cu un maxim la ora 19.

Cele mai multe afisari au fost inregistrate in intervalul orar 18-20 iar cel mai bun raport afisari / vizitator s-a inregistrat la ora 2 AM si in intervalul orar 20 – 23.

Observatia perioadei

Interesul vizitatorilor a fost concentrat in aceasta perioada in jurul Sarbatorilor si al calatoriilor.

Pana la Revelion s-a inregistrat si o crestere a interesului pentru cumparaturi si pentru felicitari, interes care a scazut imediat dupa 31 decembrie.

Un alt aspect interesant a fost cresterea interesului pentru retelele de socializare.

In urmatoarea perioada estimam o reluare a cresterii site-urilor de stiri.

Top cresteri / scaderi

Au continuat sa scada site-urile de stiri. jurnalul.ro, de exemplu, scade cu 22% in prima saptamana dar recupereaza in a doua saptamana, crescand cu 8%.

Mircea Badea pleaca in vacanta si in a doua saptamana din intervalul analizat pierde 51% din trafic.

Site-ul www.ele.ro castiga in prima saptamana 210.513 de vizitatori si pierde in a doua saptamana (dupa Sarbatori) 55.867 de vizitatori. La capitolul felicitari putem aminti si de cresterea site-ului ofelicitare.ro, cu 102.600 de vizitatori in prima saptamana.

Compania Blue Air revine in trafic.ro dupa o absenta de 4 saptamana si inregistreaza o crestere fata de ultima saptamana activa ajungand la 61.018 de vizitatori in a doua saptamana.

Site-urile de joburi au pierdut si ele trafic in perioada Sarbatorilor. www.ejobs.ro scade in prima saptamana cu 99.237 de vizitatori.

Si cum oamenilor nu le place sa fie singuri de Sarbatori, site-ul sentimente.ro creste in aceasta perioada cu 16% (34.822 de vizitatori).

Cele mai vizitate categorii

Categoria Divertisment este vedeta acestei perioada, inregistrand in cele 2 saptamani analizate 23.982.809 de vizite si 143.256.329 de afisari .

Categoria Comert electronic ajunge in aceasta perioada la 9.291.463 de vizite si 74.608.024 de afisari, ocupand pozitia 3 atat la vizite cat si la afisari.

Pe pozitia 6 la vizite avem supriza sa gasim categoria Educatie / Invatamant cu 6.828.279 de vizite.

Prietenii/Matrimoniale se pastreaza pe locul 5 la afisari, cu 52.431.560 de afisari iar la capitolul vizite nu reuseste sa intre in top10, pozitionandu-se doar pe locul 16 cu 4.034.822 de vizite.

Trenduri in cautari

Cautarile legate de Anul Nou au dominat aceasta perioada.

Cel mai bun keyword pentru majoritatea site-urilor din Top1000 trafic.ro este “urari de anul nou”.

Cele mai comune cautari legate de anul nou sunt: “urari de an nou” care inregistreaza o crestere de aproximativ 39.000% ajungand la peste 23.000 de cautari, sau “mesaje de anul nou amuzante” care inregistreaza o crestere de aproximativ 7300%, ajungand la peste 38.000 de cautari

O alta cautare pentru aceasta perioada este “blueair” care a inregistrat o crestere de aproape 7.000% ajungand la aproape 10.000 de cautari.

Cea mai cautata expresie a fost in aceasta perioada “mesaje de anul nou”.

Analiza saptamanii a fost realizata de Daniel Buca.

Aboneaza-te gratuit la blogul trafic.ro

Sus

2 comentarii despre 'Analiza perioadei 21 dec 2009-3 ian 2010 pe internetul romanesc':

  1. 21 Dec 2009 – 3 Ian 2010 pe online | Daniel Buca
    6 Ianuarie 2010 @ 10:53 am

    [...] Va invit sa citi articolul aici Analiza perioadei 21 dec 2009 – 3 ian 2010 pe internetul romanesc. [...]

  2. dragos
    12 Ianuarie 2010 @ 11:37 pm

    :) asta e bine de stiut pe la anu…doar ca utilizatorii isi schimba termenii de cautare!

Adauga comentariu despre
Analiza perioadei 21 dec 2009-3 ian 2010 pe internetul romanesc

»
»
»

Tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>