Despre Referrers

10

Februarie 2009 scris de Ionut Tudor in Comunitate, Web Analytics

“Referrer: The referrer is the page URL that originally generated the request for the current page view or object.” . (Standards Definitions 2008 – vol. 1)

Conform standardelor industriei referrer-ul reprezinta o dimensiune ce poate fi masurata cu ajutorul oricarei metrici existente : afisare, vizita, vizitator (nou / returning).

trafic.ro masoara aceasta dimensiune in functie de afisari. In cazul in care un vizitator pe parcursul aceleiasi vizite este referit de mai multe surse, trafic.ro va contoriza orice afisare generata de oricare dintre surse.

Ca exemplu, sa presupunem ca un vizitator ajunge pe site-ul A accesand un link de pe site-ul B. Dupa acest eveniment vizitatorul va face mai multe afisari pe site-ul A. trafic.ro contorizeaza in contul referrer-ului B doar o singura afisare – cea initiala. Celelalte afisari nu vor fi luate in calcul pentru acel referrer (pentru ca reprezinta un referrer intern).

In cazul in care, in cadrul aceleiasi vizite, vizitatorul va ajunge pe site-ul A si de pe alta sursa (site C), trafic.ro va contoriza de asemenea si aceasta referinta in dreptul referer-ului C.

Statistica de refereri calculata in functie de numarul de vizite ignora referintele din interiorul unei vizite. Definitie “The visit referrer is the first referrer in a session“.

In concluzie, ambele raportari sunt in conformitate cu standardele.

Pe viitor trafic.ro va oferi in plus si metrica de vizite pentru statistica de referrer.

.........
Tag-uri » »  »  »  »  »  » 

Sus

Adauga comentariu despre
Despre Referrers

»
»
»

Tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>